The Doctor Who Cloned Me
Duke Nukem Forever’s new Add-On Content, Duke Nukem: The Doctor Who Cloned Me is bursting with all of the over-the-top Duke goodness fans love. Deep in the heart of Area 51, Dr Proton has been hatching his evil plan. Fueled by new ego boosts, Duke is ready to take on evil clones, aliens queens and anything else that comes his way in order to save the world and his babes!