The Crew Motorfest
Welcome to Motorfest! This all-year-round festival will let you enjoy the best experiences car culture has to offer. EXPLORE A VIBRANT HAWAIIAN OPEN WORLD The Crew Motorfest has settled down in one of the most breathtaking places on Earth: the island of O‘ahu, Hawaii. Join high-speed street races through the bustling city of Honolulu, test your skills off-road on the ashy slopes of a volcano, or master the perfect curve on the tracks. CELEBRATE ALL THE FACETS OF CAR CULTURE Enjoy a variety of thrilling driving activities and choose how you want to have fun with your cars! Discover the playlists and dive into thematic campaigns that will immerse you in the most exciting car culture universes, including American muscle, Japanese-style street racing, and legendary machines of the past! COLLECT THE MOST LEGENDARY CARS Compete in intense driving races, show off your own style, collect the most iconic cars, and much more! Master every driving challenge and fill your collection with the most legendary vehicles ever created.