Tetris
Dig into the strategic world of the Tetris DLC for Minecraft, where classic 2D Tetris meets the blocky adventures of dungeon crawling! Make your way through the matrix dungeons, battling colorful Tetrimonsters and unearthing pixelated secrets. With two different gameplay modes, iconic character customizations, this is Tetris like you’ve never known it before!