Team Fire N Ice S2 Supporter Pack
Support Team Fire N Ice and Gears eSports with this exclusive Fire N Ice Team Pack containing Season 2 Lancer, Gnasher and Snub skins. A portion of the proceeds from every pack sold will go to support Fire N Ice and Gears eSports.