Tank Mechanic Simulator - Reinforced Ultimate
This bundle includes: Tank Mechanic Simulator - Reinforced: Fix, build and renovate highly detailed and fully interactive tanks (German, USA or Soviet), armored cars or self-propelled guns. Experience a realistic simulator game of being a Tank Mechanic. Find abandoned and destroyed tanks from battlefields of Second World War. Use special tools to find each tank, and extract it from the ground. Grow your repair service business and start your own tank museum. Tank Mechanic Simulator Reinforced - First Supply DLC: The DLC includes iconic tanks such as the BT-7 (Early 1935), M18 Hellcat, IS-2, Churchill Mk III AVRE and PzKpfw VI Ausf. B Tiger II (H) “King Tiger”. Tank Mechanic Simulator Reinforced - Shermans DLC: The DLC includes iconic tanks such as the M4A1 Sherman (Early production), M4 Sherman (Mid production), M4A2 Sherman (Late production), M4A3E2 Sherman Jumbo, and T34 Calliope.