Sword & Sorcery Bundle
Five fantasy adventures in one epic bundle from Digerati! This bundle contains Fall of Light: Darkest Edition, Odallus: The Dark Call, Omensight: Definitive Edition, Slain: Back From Hell, and Unexplored: Unlocked Edition. Fall of Light: Darkest Edition: A story-driven action RPG set within a world consumed by darkness. An old warrior and his luminescent daughter embark on a dangerous journey to reach the last place on Earth still touched by sunlight. Odallus: The Dark Call: An exploration/action game and loving homage to the 8-bit genre classics. You play as Haggis – a battle-weary warrior who must wield his sword once more to rescue his son from Darkness. Omensight: Definitive Edition: In this action murder-mystery you are the Harbinger, a mythical warrior who must relive and repeat the doomed kingdom of Urralia’s final day to solve a murder and save the world. Slain: Back From Hell: A heavy metal inspired arcade combat game with stunning pixel art visuals, challenging old school gameplay and gore galore. Plus the most metal soundtrack you've ever heard! Unexplored: Unlocked Edition: Descend into the Dungeon of Doom, steal the Amulet of Yendor, and make it out alive. An accessible yet challenging action RPG, Unexplored is the roguelite that feels like a roguelike.