”Stuffed Monster” Hunter layered weapon pack
Together forever, from your room to the hunting ground! A set of stuffed toys that function as layered weapons for a great deal! The following is included in this content: - "Stuffed Rathalos" Hunter layered weapon - "Stuffed Nargacuga" Hunter layered weapon - "Stuffed Zinogre" Hunter layered weapon - "Stuffed Goss Harag" Hunter layered weapon - "Stuffed Diablos" Hunter layered weapon - "Stuffed Tigrex" Hunter layered weapon - "Stuffed Malzeno" Hunter layered weapon - "Stuffed Magnamalo" Hunter layered weapon - "Stuffed Garangolm" Hunter layered weapon - "Stuffed Lunagaron" Hunter layered weapon - "Stuffed Rakna-Kadaki" Hunter layered weapon - "Stuffed Khezu" Hunter layered weapon - "Stuffed Mizutsune" Hunter layered weapon - "Stuffed Rajang" Hunter layered weapon Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box. Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. *The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.