SOS OPS! - GUNS N' OPS
You've been waiting. You asked for it. And you got it. Explosive mega-expansion SOS OPS!, where GUNS appeared! We created a new, huge location, inspired by the legendary game. Actually, you already know what you have to do here. Huge selection of weapons. Machine guns, rifles, pistols, grenade launchers. And all this with proprietary physics SOS OPS. Awesome! Rescue hostages trapped in the hands of treacherous enemies. Survive and become the hero of the arena. The good old mess. Invite your friends online[/b] and compete in accuracy and chaos. Smash the location and [i] release the entire clip into each other! Yeah, the one who sticks out a bucks for you will regret it. Fly into the GUNS N’ OPS dlc right now!