SONIC X SHADOW GENERATIONS: Extra Content Pack
Includes: -Terios Skin -Extra BGM Pack -Skill Points (Sonic Generations) *If you own the Extra Content Pack, which is included in the Digital Deluxe Edition and Digital Deluxe Upgrade, please install the Extra Content Pack before starting a new game. Please note that parts of the Extra Content Pack may not be validated if installed after a new save has been started.