Sokobalien (Windows)
Discover a new world of intergalactic challenges with Sokobalien - the puzzle game that will take you beyond Earth! Are you ready to embark on an exciting journey and become the builder of the largest space farm in the galaxy? In Sokobalien, you take on the role of a fearless alien determined to create a farm of epic proportions. Your mission is to push cows, sheep, pigs, and chickens, ensuring that the UFO beams abduct them. Be prepared for increasingly complex challenges as you will need to use your strategic skills and problem-solving abilities to overcome obstacles and achieve success. But wait, there's more! In addition to fulfilling your main mission, you will have an exciting secondary mission: Unlock exclusive hats and become the true master of alien heads!