SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap
Customize your SnowRunner experience with the unique Loaded Dice Vinyl Wrap skin for the White Western Star 4964. The Loaded Dice Vinyl Wrap adds a set of flaming smoke-trailed dice to the side of your White Western Star 4964. This custom skin is included for all Year 1 Pass owners.