SLEEP AWAKE
SLEEP AWAKE is an immersive first-person psychedelic horror narrative experience that explores the realm between sleep and death. Submitted to perpetual insomnia, the denizens of the last known city on Earth are reaching a panic crisis of reckless experiments in an effort to avoid The HUSH, the inexplicable disappearance of those who sleep. Playing as Katja, you must survive the devotees of various depraved death cults and desperately try to stay awake. Solve the puzzles of this mysterious world while avoiding the grasp of the death cults in an attempt to shatter the horrors of the past. Led by Cory Davis (Spec Ops: The Line) and Robin Finck (Nine Inch Nails), SLEEP AWAKE combines FMV sequences with psychedelic visuals, blurring boundaries between reality and imagination. Key Features: A psychedelic trip of the senses: Immersive and vibrant. A gorgeous visualization of a terrifying reality caught between the crumbling physical world and a symbolic otherworldly realm. Struggle between oblivion and the waking world: Katja confronts the grief of having lost her family to The Swell in the disaster-ravaged city of The Crush where the only fate worse than death… is sleep. Unique and deeply unsettling horror gameplay: Explore and solve the puzzles of a distorted reality. Survive harrowing enemy encounters through challenging stealth, survival, and chase sequences. Arresting audio experience: Hypnotic evil from Robin Finck of Nine Inch Nails.