Skull and Bones
ENGAGE IN SPECTACULAR NAVAL COMBAT Prepare for devastating battles by crafting different ships and equip your fleet with powerful loadouts. Unlock stronger weapons as you progress and customize your ships to reflect your unique pirate playstyle. SAIL INTO A DANGEROUS HELL IN PARADISE Voyage into the Indian Ocean and explore a vast open world teeming with cutthroat pirates, deadly sea monsters, supernatural threats, devastating storms, and more. TEAM UP WITH OR BATTLE AGAINST FELLOW PIRATES Join up to two friends or other players to partake in shareable contracts and rewards. Or, dominate the competition and destroy other bloodthirsty players in a thrilling team-based PvP mode. ENJOY EVER-EVOLVING CONTENT Each season enhances the pirate experience with exciting new features, formidable new threats, fresh ways to play the endgame, and quality-of-life improvements designed to keep players engaged. Persistent internet connection and Ubisoft account required.