Showcase Collection Pack 1
Feeling left out because you missed the AWESOMELY FREE content we released on the showcase in 2017? Don't worry. We've got you covered! Download your favorite characters, builds, props and more from ALL of the amazing sets we released last year, including LEGO Ninjago, LEGO City, and LEGO NEXO Knights!