Serah's Weapon: Seraphic Wing
This content is for the English language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.A new weapon for Serah. Designed with an angel wing motif, this bow restores the wielder's HP as it damages an enemy.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.