Serah's Weapon: Azrael
This content is for the English language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.A new weapon for Serah. Named after the angel of souls, and said to hold the power to alter fate. Increases chain bonuses.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.