Seeker's Selects Weapons Pack
The ultimate sniper starter pack, gain a strategic advantage with Seeker’s handpicked trio of deadly companions. The Seeker’s Selects DLC Weapons Pack features three great looking, heavy-hitting weapons; the Marcus Tactical 8, FFF-45 ACP and ROCK AS100. Featuring: Marcus Tactical 8 - A powerful sniper rifle with improved stability, Siberia won’t know what hit it FFF-45 ACP - An assassin’s best friend, this specialised pistol uses luring ammo to lead unsuspecting foes to an untimely end ROCK AS100 - A magazine-fed shotgun with the option to fire either buckshot or slugs, we’ll let you decide which is more effective… and more fun *Requires Sniper Ghost Warrior Contracts base game. Not usable in multiplayer.