Seal: WHAT the FUN
"Seal: WHAT the FUN" is an omniverse massively multiplayer party royale game that allows up to 10 players to enjoy a range of rounds in less than 10 minutes! Sign up now! Run, Jump, and Win! Reach the finish line and stand on the podium by any means. Compete, Cooperate, and Betray! Be aware of everything near you. The are unpredictable obstacles and exciting items! One-of-a-kind Rounds! Various unique rounds from shooting, racing, climbing, surviving, and matching puzzles. Non-stop excitement, no idle moments! Play with style! Dress up your characters and express yourself with fantastic emoji, visual-effects, and other special features.