SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE - Ultimate Edition
Preorder Bonus Content ■“SD Gundam World Sangoku Soketsuden” Pack *Acquire the units “Liu Bei Unicorn Gundam”, “Sun Jian Gundam Astray”, “Cao Cao Wing Gundam”. MS Development Aid: Start Dash Pack and Early Unlock: “Gundam” *Contains one 5,000 CAPITAL ticket, the expansion part “Char Aznable’s Mask” (for Infighters, All-Rounders, and Sharpshooters), and early unlock rights for the unit “Gundam”. ■Early Unlock: “Knight Gundam” Download Version Preorder Bonus Content ■Early Unlock: Musha Gundam *Bonuses may be released at a later date. *Check the official website for more details. This item is a digital-only pack containing the main game, the Season Pass, and the Premium Sound and Data Pack. Other editions are also available, as well as the “Season Pass” and the “Premium Sound and Data Pack”, which can be purchased separately. Please avoid purchasing the same item multiple times. CONTENT ■Main Game ■Season Pass ■Premium Sound and Data Pack ■Ultimate Edition/Deluxe Edition Purchase Bonus: “Command Gundam” Early Unlock Season Pass ・Unit and Scenario Pack 1: Two additional scenario missions, two additional playable units planned ・Unit and Scenario Pack 2: Two additional scenario missions, two additional playable units planned ・Unit and Scenario Pack 3: Two additional scenario missions, three additional playable units planned *The packs “Unit and Scenario Pack 1” to “Unit and Scenario Pack 3” are planned for release by December 31st, 2022. *Details will be released at a later date. Release dates are also subject to change. ・Season Pass Purchase Bonus: Limit Break Materials Pack 1 *First level Limit Break materials may be obtained, allowing you to further strengthen your units. Premium Sound and Data Pack ・Premium Sound and Data Pack Music Tracks: 50 tracks *Contains 35 famous tracks and sound effects from the anime, and 15 original tracks from the Gundam games. *All tracks are included within the game. *Tracks are “game-size” rather than “full-size”. ・Eight 10,000 CAPITAL tickets ・Expansion Parts: “Fighting Spirit” (for Infighters, All-Rounders, and Sharpshooters) ・Expansion Parts: “M’Quve’s Vase” (for Infighters, All-Rounders, and Sharpshooters)