SCG Sci-fi Games Bundle
This is a bundle combininf 3 games from Synnergy Circle Games with the Sci-fi theme. Game 1 - Super Astro Cat Explore the vast universe on a mission to find new planets for the cats to live on. Eliminate dangers and collect stars to upgrade your spaceship so it can reach even further on the universe in search of the best planet for cats! Game 2 - Star Station Frontier Star Station Frontier, a company specialized in exploring and investigating possible planets for colonization, was studying a new planet when suddenly the base was attacked by aggresive aliens! The crew is locked behind the security system and only the Rescue Bot F580-T can open a safe path for the crew to escape safely! Game 3 - AXONVOLT Humanity has lost planet Earth and is now exploring the universe aboard multiple spacecraft in search of a new home. AXONVOLT is a highly intelligent and sentient combat robot, tasked with protecting humanity from potential alien attacks or any other cosmic threats. One of the spacecraft becomes the target of an alien assault. These creatures are interested in studying the human brain, invading the ship in search of live specimens. Our hero boards the enemy vessel with the mission of rescuing the captured crew and bringing everyone back safely to their ship.