Saleen S7 Twin-Turbo Car Shipment
This car shipment includes the SALEEN S7 TWIN-TURBO with all official body colors, exclusive rims and an exclusive sticker. Check out the Saleen S7, America’s first supercar! It uses a unique body design to glue itself to the road, as the 750hp engine pushes it to over 240 mph! To beat the seven shades out of your opponents with all American power, the S7 is here. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.