Rivals of Aether: Sylvanos and Elliana
Play as original characters Sylvanos and Elliana with this two-pack DLC for Rivals of Aether. Sylvanos, the Heart of the Forest, represents earth while Elliana, the Aerial Arsenal, represents air. The DLC comes with two playable fighters.