Rising Moon Complete Collection
The whole studio in a single purchase. Rising Moon Complete Collection brings together every Rising Moon Games title on Xbox — eleven full games spanning relaxing puzzles, clever block-pushing adventures, and pure arcade action. Whether you want to slow down and think, or blast your way through waves of enemies, it's all here. Unwind with cozy logic puzzles. Guide a curious kitty through dungeons, islands, and a mysterious shipwreck. Build railway networks and plan the perfect route. Then switch gears entirely and take command of a starship for some old-school, handcrafted pixel-art mayhem. Included games: HEN, CHICKS AND CATS LOOT STACK: RELICS HUNTER PUZZLECAR RAILWAY ROUTES ️ SOKOCAT: CASTAWAY SOKOCAT: DUNGEON — REMASTERED SOKOCAT: ISLANDS — REMASTERED SPACE ELITE FORCE — RELOADED SPACE ELITE FORCE II — RELOADED SPACE SMASH ♾️ SPACE WAR: INFINITY Hundreds of handcrafted levels, dozens of achievements, and a soundtrack made to keep you playing. Eleven games, one collection — the complete Rising Moon experience.