RIDE 6 - 101 Starter Pack
The RIDE 6 - 101 Starter Pack includes: - Aprilia RS 457 Trofeo (2024) - Honda CBR 600RR HRC (2021) - Suzuki TL 1000 R - Racing Modified (1998) - Triumph Trident 660 (2024) - Husqvarna FS 450 (2024) - Track: White Pine - Kart - A new Career area Some motorcycles mark your entry onto the track and become key points from which to begin your run. You'll feel it as soon as you get on the lightweight Aprilia RS 457 Trofeo, designed for its namesake one-make trophy and built not just for speed, but for real competition. On the Husqvarna FS 450 you'll put your reflexes to the test through tight corners, while the three-cylinder Triumph Trident 660 will give you balance and handling. And if the Suzuki TL 1000 R Racing Modified with its V-Twin engine feels raw and powerful, the supersport Honda CBR 600RR HRC will guide you precisely from kerb to kerb. Turn the tarmac into a true track experience at the White Pine - Kart circuit and unlock a new area in your RIDE 6 Career! This DLC is included in RIDE 6 - Season Pass Vol. 1.