RIDE 5 - Racing Icons Pack
The RIDE 5 - Racing Icons Pack includes: - Bimota BB3 (2014) - BMW S 1000 RR (2015) - BMW S 1000 RR - Racing Modified (2015) - Kawasaki Ninja ZX-6R (2004) - Suzuki GSX-R 1000 K5 (2005) - Track: Estoril With the Racing Icons Pack you can race on a circuit which has been the scene of many memorable races, Estoril. The bikes in this package are real icons! For example, the Suzuki GSX-R 1000 K5, which won the Superbike world championship in 2005, redefining what a maxibike could do. Or the Bimota BB3, a limited series, 4-cylinder engine bike with 2014's best components, and the iconic 636 cc Ninja ZX-6R, which Kawasaki used to secure a place in the history of 600 supersports. With a sharp, modern design, the BMW S 1000 RR introduced an engine that really thrives at high engine speeds. Dominate in the race with this sport bike and the Racing Modified version! This DLC is included in the RIDE 5 - Season Pass.