Ride 2 Limited Edition Bikes Pack
A dream come true! Six of motorcycling’s all-time most iconic bikes in an exclusive package! Aprilia RSV4 Factory APRC ABS 2014 One of the best bikes in terms of performance and technology. A 170 hp model with 11,500 rpm and top-level equipment and performance. Bimota SB8K-2000 A street superbike produced in only 150 models. An incomparable, top of the range bike! Suzuki GSX-R1000 Concept 2016 The lightest, most powerful and reactive bike ever produced by the Hamamatsu manufacturer. Yamaha MT09 Street Rally 2014 A unique bike with an aggressive, motard spirit. Suter 500 mmx 2016 The bike dedicated to fans of the GP premier class: the 500 cc. MV Agusta F4CC 2006 There were only 100 models built, with 200 hp, titanium exhaust system and full-carbon fairing. What are you waiting for? Purchase the DLC Limited Edition Bikes Pack and enjoy an extraordinary motorbike fleet!