RESIDENT EVIL CODE: Veronica X
The Games on Demand version supports English.It has been 3 months since the destruction of Raccoon City. Claire Redfield travels to Europe in search of her brother.Claire infiltrates the Paris laboratory of Umbrella Corporation, but is captured after a heated gun fight. The captured Claire is then sent to Rockfort Island, but shortly after her arrival the island is attacked!Amidst the chaos, a horde of zombies are released!Can Claire escape the horrors of the island?