RESET-0: Entropy Architect
RESET-0: Entropy Architect is an incremental idle clicker about rebuilding reality on a cosmic scale. The universe is dying into noise — and you are the one who refuses to let it end. Entropy only ever grows. Star by star, the cosmos spends its order into static and drifts toward heat death. You stand at that edge as an Entropy Architect: you read the universe as information, gather it across all of cosmic history, and turn the ending into a beginning. Omega (Ω) is the information you hold. Tap quantum fluctuations to harvest it by hand, then build automation that keeps producing while you're away — your Ω keeps climbing offline, so progress never stops. Gather enough, and a reset is no longer an ending. It becomes a design: you encode the next universe and choose the constants it is born with, from the speed of light (c) to gravity (G). A PREMIUM IDLE GAME, BUILT TO RESPECT YOU - One-time purchase — no ads, ever - No energy timers, no paywalls, no fake waiting - Offline earnings: keep producing Ω even when the game is closed - Active clicking and idle automation both stay meaningful, start to finish CLIMB EIGHT COSMIC PHASES - Read the cosmic microwave background and pull order from primordial static - Ignite stars, mine them, and recycle supernova remnants - Harness Hawking radiation from black holes for huge energy while paying down your entropy debt - Compress galaxies and run a computer the size of an event horizon - Manage the universe's heat death, then reach the Reset Forge WHAT MAKES RESET-0 DIFFERENT - A deep prestige system — every reset rebuilds your run from a stronger foundation - Branching reset routes change which phases your next universe plays - Special branch phases: Self-Reference Computing and Curvature Stabilization - Echo Exchange: trade physical constants with your next universe's self - Climb toward 10^122 Ω — the real information limit of the universe, more than a googol (10^100) Collapse the universe. Keep what you earned. Design a better one — then do it again.