Renegade Pack
Show off your inner renegade in this new downloadable content pack. Start with 2 new cars, one with the slick styling and tight handling of a small sports coupe and the other with the revved up engine of a 50s hot rod. Outfit Vito in 2 new suits including leather and lettermen's jackets to fit his renegade persona.