Ravenswatch - Unleashed Skin Pack
Be even more flamboyant on the battlefield with the Unleashed Skin Pack, a collection of 5 exclusive outfits. This new generation of skins not only enhances the appearance of heroes and their equipment but also adds dynamic visual effects for spectacular results. Immerse yourself in the world of reimagined fairy tales with: * The Pied Piper, transformed into a fighting bard, equipped with a magic flute and enchanted cape. * Beowulf, bearer of the eternal flame, consumed by a burning rage against the Nightmare. * The Snow Queen, draped in a crimson cloak adorned with frosted shards of ice. * Sun Wukong, the Monkey King, sporting a flamboyant warrior outfit worthy of his legend. * Carmilla, masked for a bloody ball, ready to waltz against the Nightmare. Access these outfits directly from the hero selection menu and impose your style on every battle.