Rare Replay
To celebrate its 30th anniversary, Rare brings together the adventures of its iconic characters in a collection that spans the decades. From its earliest 2D classics to Xbox 360 triumphs, Rare Replay delivers a gaming treasure trove for veteran players and newcomers alike. As you brawl with the Battletoads, grab Jiggies in Banjo-Kazooie and fight the future in Perfect Dark, you'll uncover bonus content and exclusive looks at the creation of Rare Replay's hits. Master the basics or test your skills with all-new snapshot challenges and 10,000 Gamerscore. Gaming's greatest are back, lovingly presented and exclusively on Xbox One!