Raptor Evolution: Vectoraptor DLC
Transform your raptor into a futuristic predator with the Vectoraptor skin - a neon-coated beast powered by pure energy and precision. Power up your journey with valuable resources that will fuel your evolution and give you the edge against any enemy that dares to cross your path. With this DLC, you'll unlock: - Vectoraptor Skin - 300 Meat - 20 Mutagen - 450 Gems Unleash your full potential and reclaim your place at the top of the food chain.