Predator: Hunting Grounds - Oni Predator
As a Yautja specializing in stealth, the Oni Predator dedicates all his resources to improving the technology, allowing him to engage his prey from the shadows. He is a warrior who prioritized speed and ranged combat, making him an extremely formidable foe. Along with modifications to his cloaking system, he developed the Chain Whip, a unique weapon allowing him to disrupt groups of prey and isolate stronger individuals from a pack. While not the most intimidating in terms of size, his lean form is enabled for a more aggressive close-quarters combat style than other Yautja members. By combining his stealth with raw aggression, the Oni has become one of the most intimidating Predators in history.