Planet Coaster: Spooky Pack
A theme so dark it rose from the grave! Embrace spook-tacular new supernatural content in Planet Coaster: Console Edition and thrill your guests with surprises lurking around every dark corner. Dare to join us? Thrilling New Rides The Hoax is a free-spinning haunted house ride capable of fitting even the smallest spaces with its tightly twisting track. The Huntsman is uniquely designed to rotate on an axis, putting your guests face-to-face with ghouls and ghosts. Spooky New Scenery New spooky scenery pieces let you transform your parks into sinister sensations. Pick the likes of gurning gargoyles, flapping bats, and billowing curtains to really drive the horror home. Use Spooky Pack construction pieces on their own or together with existing sets. Thanks to Planet Coaster’s piece-by-piece construction tools, you can mix, match, remove and reuse to your heart’s content. Brand New Blueprints Install pre-built items instantly with over 70 new unique blueprints. From convincing animatronics like graves full of maggots, to fully animated haunted house rooms, you can set your frightening imagination free. Bring autumnal ambience to your park with the Spooky Pack’s pumpkin decorations, or put on a show at the food court by adding skeleton animatronics. Position, combine, and intersect objects to turn up the heat on your cauldron of creativity. King Ghoster The newest Planet Coaster entertainer will haunt your park and bring eerie entertainment to those who dare venture near.