Planet Coaster 2: Toybox Pack
Unbox the fun with the Planet Coaster 2: Toybox Pack! Turn your park into a playful wonderland, with scenery built block-by-block straight from your childhood, featuring five sensational rides sure to delight guests of all ages. From colourful cities packed with larger-than-life toys, to creative arts and crafts areas - anything is possible, all you have to do is imagine it! Toybox Scenery: Enter a vivid world born from your imagination, where every corner is filled with colour, nostalgia & fun. Marvel as the heroic Entertainer, Max Stormcloud keeps your park safe from evil (and your guests happy!). Build towering skyscrapers with bright plastic pieces, stack wooden blocks to construct imaginative buildings, or even make creative use of cardboard to bring your park to life. Fill your park with fun using a range of new decals, a variety of toy animatronics from robots to aliens, adorable animal blocks, pre-made blueprints and so much more... of course, no toybox would be complete without googly eyes! Five Delightful New Rides: A new set of exciting rides are here to play with! Do you find a spot for them straight out of the box, or use your imagination to make them your own? VECTOR – New-Gen Inverting Suspended Coaster: Free-flying fun awaits those who brave this fast-paced ride that can be tailored for all audiences. Your guests will soar through the sky while their legs dangle below! F&N THRILLER INDUSTRIES - Kid Coaster: A thrill ride for the whole family! Whether you’re a younger rider or a grown-up, this lively steel rollercoaster speaks to the child in all of us. HIGHROLL: Less fidgeting, more spinning! Dizzy delights await your guests on this exciting ride with six independently rotating gondola arms that reach high into the sky. WAVESIM: Surf’s up! Your guests will be stoked to grab their surfboards for this rad new addition to your waterparks, where they'll catch some gnarly waves on this innovative wave machine. AIRDROP: This tall tower ride makes for a perfect visual landmark to draw your guests to an area of your park, and a great view as they yo-yo up and down in their carriage!