Phantom Breaker:Battle Grounds Kurisu Pack
Kurisu from Steins;Gate joins the cast of "Phantom Breaker: Battle Grounds" as downloadable content.After purchase, Kurisu becomes available on the character selection screen in both the Arcade and Battleground mode.This downloadable content also raises the maximum level for all characters.However, players who have not purchased this content will not be able to play the online cooperative or versus modes with those who have.