Phantom Breaker: Omnia
Phantom Breaker Omnia is a fast-paced 2D anime fighting game that features 20 unique characters, pitted against one another to make their greatest wishes come true. The ability to choose between 3 fighting styles will appeal to seasoned gamers while making the game accessible to newcomers.