Panzer Dragoon Orta
You are Orta, a new and shining hope. Upon a fearsome dragon you must fight to save the world from total destruction. Fly over spectacularly hostile terrain, engage in high speed aerial combat and attack imperial strongholds with multiple weapons. The whole world is looking to you.