Pandaty
Pandaty is 2D Cute Platformer Game, Explore this sweet world of adventure! Our character must pass the sweetly designed levels, But watch out! Sometimes they may not be so sweet! Features; Smooth and Polished Gameplay, Cute designed Levels and Graphics, Humorous dialogues, Boss fights, Unique designed levels, and Pandas!