Pacific Drive: Friendly Dumpster Customization Pack
The Friendly Dumpster has always been there for you. Proudly display your gratitude by decorating your station wagon with a pack of in-game trash themed cosmetic items. In this pack you’ll find: - Re-Cycled Steering Wheel - Decal Kit: Dumpster Devotee - Gift Shifter - Air Trashener (Mirror Ornament) - Dumpster Idol (Bobblehead) - Cuddle Can (Antenna Topper)