Purchase 50 Mythic Prisms With Mythic Prisms you can unlock Mythic skins and evolve your style by unlocking various customization options to choose how you want to flaunt your skin on the battlefield. Mythic Prisms can only unlock Mythic Skins and additional customizations for owned Mythic Skins in the Mythic shop.