Overcooked! + Overcooked! 2
Get ready for a double helping of cooperative cooking as Overcooked! and Overcooked! 2 come together in chaotic harmony. Overcooked! Play solo or engage in classic, chaotic couch co-op for up to four players in both co-operative and competitive challenge modes. You must cook up a range of different dishes and work together in order to become the Ultimate, effective team! Overcooked! 2 Overcooked returns with a brand-new helping of chaotic cooking action! Journey back to the Onion Kingdom and assemble your team of chefs in classic couch co-op or online play for up to four players. Hold onto your aprons… it’s time to save the world (again!) Chop, fry and serve your way through a series of unconventional kitchens. Play with over 20 chefs in 75 levels across both games! Includes the base game for both Overcooked! and Overcooked! 2.