Orbit & Rage
SCORE ATTACK! 2 "Orbit" and SCORE ATTACK! 3 "Rage" are now available in Score Attack Mode. Go for the high score on stages that never quit scrolling. Your main objective is simple: kill as many enemies as you can!This is a single-player mode, but experience points earned here are applied to Story Mode.