Opponent: Gilgamesh
This content is for the English language version of FINAL FANTASY XIII-2 only, no refund will be given.Face the void-traveller Gilgamesh in the Coliseum! Use the crystals of defeated foes to summon them as allies in battle.The Coliseum appears in the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards). To access this content, enter the Historia Crux and select "Coliseum -??? AF-".