ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Nami Costume "Onami"
The "Onami" costume, a disguise worn by ONE PIECE character Nami during the Wano Country Arc. The costume can be used after clearing the Whole Cake Island Arc in Dramatic Log.