Official map extension
The official map extension of the popular Bus Simulator expands the main game by 2 brand new municipalities with 9 new, varied missions and 20 bus stops. Many new road miles in Seaside Valley and its surroundings are just waiting to be discovered by you on board of your favorite bus.