Observation
Observation is a sci-fi thriller uncovering what happened to Dr. Emma Fisher, and the crew of her mission, through the lens of the station’s artificial intelligence S.A.M. Players assume the role of S.A.M. by operating the station’s control systems, cameras, and tools to assist Emma in discovering what is happening to the station, the vanished crew, and S.A.M. himself.