MXGP2 - Cairoli Replica Equipment
Are you ready to go out onto the track in Cairoli's gear? With the MXGP2 - Cairoli Replica Equipment DLC you can equip your customized rider with the Airoh Aviator helmet, the AXO Motion3 kit and the Sidi Crossfire2 TC222 limited edition boots that the 8 times world champion wore during the 2015 season of the official MXGP championship!