MX vs ATV Legends - 2026 Beta Pack
Experience the passion and precision of Beta with the Beta Vehicle Pack DLC. Born in Italy and refined through decades of off-road competition, Beta has earned its reputation as one of motocross' most respected boutique manufacturers. Known for handcrafted quality, race-proven engineering, and agile handling, every Beta machine delivers a uniquely rewarding ride. Whether you're charging through deep ruts, carving technical corners, or battling for the holeshot, Beta's responsive power delivery and rider-focused design help you perform at your best. This pack includes three authentic 2026 Beta motocross bikes: - 2026 RX 250 2T - 2026 RX 350 2T - 2026 RX 450 4T Experience the unmistakable character of Italian engineering and take on every race with the precision, control, and performance that have made Beta a favorite among off-road enthusiasts worldwide.