Murder Diaries
In Murder Diaries you abstractly follow the narration of a young man through his life and his thoughts. This leads you straight into a murder mystery unlike you have ever seen before. Figure out what happened, explore fascinating landscapes and abstract environments and enjoy the thrilling storytelling. Collect pieces of the story while freely floating through related environments and immerse yourself into an intriguing story filled with blood and murder. A must have for any true fan of thrillers and anyone how enjoys a murder mystery that goes beyond the normal story telling.